01042012

gårkvällen gick bra trots allt! var lite svårt att hantera den ensama känslan
bara D: men till sist tvinga jag dennis till att kolla någon thriller med mig
haha, ansåg att han behövde en paus från datan (; såg min efterlängtade
"ATM" men.. var väl inte så värd att längta efter precis, filmen var ganska
spännande men slutet.. sög haha, så jag både rekommenderar den men
ändå nt för man blir så besviken i slutet :/


annars har dagen varit rätt så kul fast det varit söndag ;o helt oväntat?
fick massa besök i morse här hemma så blev en massa fik och mys sen
har man övningskört halva dan med pappa men känns som jag lärt mig
det jag behövde i alla fall, typ fickparkering och motorhuven (; något jag
aldrig trodde jag ens var kapabell till att lära mig haha D: sen på kvällen
åkte man iväg och dansa med amanda någon timme, flera veckor sen
så var kul men jobbigt ;o sen vart det iväg igen, hälsa på lite släktingar
i häljarp sen fortsatte vi mot center syd och var där och handla lite (;
har i alla fall lyckats hålla mig igång hela dagen för att inte tänka på amir
men.. nu när alla går och lägger sig är det inte lika lätt ): men vi håller
på och skickar massa bilder på viber till varandra så.. jag umgås väl typ
med han på ett sätt haha (: miss my baby ;* men han kommer hem
imorrn kväll så då ska jag laga något riktigt gott till han, kanske till och
med baka något (; beror på hur snäll jag känner mig (; men nu ska jag
titta reprisen på jersey shore med dennis, frivilligt denna gången haha (;



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0