02042012

hela denna dagen har verkligen sugit. vakna upp med huvudvärk
och den sitter fortfarande i ): har både tagit treo och vilat men
vem orkar ligga och vila hela dagen? känns nt som att något hjälper
men kanske ska prova gå ut en runda, få lite luft.. nt för att jag
känner för det med denna huvudvärken men det kanske är värt
ett försök :/ så med det sagt har jag absolut inte gjort något idag
haha, snackat med lite folk i telefon i alla fall så lite social kontakt
har jag lyckats få D: älskling ringde också tidigare, blir visst inte
förrän imorrn han kommer hem ): buhu! just nu vill jag ha honom
här extra mycket så han kan ta hand om mig ): haha men jag
vill ändå han ska stanna där nere så mycket som möjligt för hans
skull, nt ofta han får träffa familjen så.. lite tid får man väl offra (;
men nu ska jag ut med amanda på en runda och hoppas att mitt
huvud mår bättre efter det (; ciao!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0