04042012

borde egentligen lägga mig för alarmet ringer om bara 6 timmar men känns
helt omöjligt med alla dessa tankar i huvudet -.- har inte bara körskolan att
tänka på imorrn utan har ett tidigt möte innan dess också så.. på ett sett så
hoppas jag att det ska hjälpa mig att tänka på annat men samtidigt vill jag
ju kunna fokusera på körningen så.. jobbigt läge asså ): så förutom att min
kväll har sugit har dagen i övrigt varit väldigt bra haha D: var ju fint och
soligt i förmiddags så madvi kom förbi en sväng, gick igenom lite saker sen
drog vi ner på stan för en fika.. dock åt jag ingenting (; stolt! i och för sig
hade jag tryckt i mig spagetti bolognese precis innan vi stack från mig så..
kan ju bero på det också (; på kvällen har jag haft lite hemmamys för mig
själv, sola någon halvtimme sen blev det bakning och efter det en lång
dush, så skönt att bara få ägna en timme helt åt sig själv.. hur egoistiskt
det än låter haha D: och nu tänkte jag, i och med att jag ändå inte kommer
kunna sova, sätta på project runway finalen D: spela in den tidigare för den
krasha lite med big brother så.. lär bli spännande, hejar på mondo i alla fall!

.. till sist vill jag bara skriva en hälsning till mitt hjärta i Tyskland för jag
vet att du säkert sitter och läser detta just nu D: jag älskar och saknar
dig och hoppas du kommer hem imorrn ): troligtvis inte men i så fall
måste du komma hem på torsdag ): går igenom tuffa saker här utan
dig! i alla fall "tuffa ella saker" haha ): så.. kom hem baby så du kan
krama om mig och få allt att kännas bättre för ett par sekunder ): love u ;*







var bara tvungen att slänga in den sista bilden haha, så jävla sött leende.. åh min
älskling är så jävla fin! haha, tycker verkligen det, på han är det fan inte insidan
som räcknas även om den också är fin men utsidan är fan så sjukt jävla fin! ;*
och undrar ni varför dem sitter med cowboy hattar så är bilderna tagna på midsommar
förra året.. behöver jag säga mer? hahah D:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0