04102012

.. såna här dagar får en att vilja flytta från sverige, regn hela dagen
och en inkorg full med negativa svar på jobbansökningar ): absolut
ingenting som får en att vilja leva vidare, inte i detta land i alla fall -.-
men nej nu ska vi inte vara så negativa, som man brukar säga med
triss "plötsligt händer det" (; mitt hopp lever på det! såå sorgligt ):
hoppas på bättre kväll i alla fall med mys tillsammans med älskling,
får mig alltid på bättre humör ;* ska väl slänga in en film på minnet
och sen dra mig ditåt.. ut i skitvädret med mitt redan dåliga humör..
börjar även bli hungrig.. ännu mer irriterande.. jag skulle verkligen
inte vilja vara amir om en halvtimme, haha.. stackarn, säger förlåt
i förväg hjärtat ;*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0