ÄLSKLING ÄR HEMMA!

igårkväll fick man äntligen hoppa upp i famnen på älskling! så efterlängtat ;*
tillbringa ju hela dagen med att måla köket i lägenheten tillsammans med
lana, något hon aldrig gjort innan och ändå överlät jag hela väggen till henne
medans jag tog listerna, snacka om stor tillit haha (; men det gick skitbra och
blev assnyggt, självklart blev färgen beige men hallå, vem kunde inte räkna
ut det om dem känner mig? (; så älskling blev jätte glad men var så söt och
hade med en liten sak till mig också, om ni kommer ihop parfymen jag la upp
för någon vecka sen? det inlägget hade han ju sett så han hade gått och köpt
den till mig (a) blev skitglad, säkert gladare än han för sin haha (a)

det roliga var att kvällen innan hade man en liten sleepover med tjejerna och
då var det någon som gick ut på balkongen och röka lite då och då men jag
var asnoga med att stänga dörren eftersom jag vet att amir är känslig med det
men ändå, det första han gör när han kommer in i vardagsrummet är att gå
runt och sniffa och till sist säger han; det lukar rök? snacka om bra luktsinne
asså ;o herregud.. men han tog det ganska bra så inga större problem där som
tur var! resten av kvällen baka vi mini pizzor och satt och kolla på big brother,
sen blev det sovrummet direkt efter det, aströtta med bara två timmars sömn
natten innan så.. välbehövda 11 timmar blev det inatt (;







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0