DÅLIGT BIG BROTHER!

och så vart påsken över! har dock inte riktigt känns som man gjort
något speciellt förutom att folk varit lediga haha, men visst det har
varit skönt (: igår var man bortbjuden till mormor för en buffé fylld
av mat, kakor, tårtor och självklart alkohol haha, åt så mycket så
jag mådde illa, bokstavligt talat! blev att det kom upp lite senare
under kvällen igen, att man aldrig lär sig -.- men annars var det
kul, fick lite påskpengar som vanligt och sen blev det fotboll för alla
utom mig och sandra som satt och snacka film och parfym haha,
som vanligt (; men en trevlig kväll som slutade med att jag och amir
somnade redan vid 7 haha ;s dock vakna vi precis till big brother
skulle börja så blev liksom bara en lång power nap men var asskönt!
men blev skitsur för att min marcel åkte ut ): först jimmy och sen
marcel, båda favoriterna liksom.. så är det lönt att fortsätta titta?
känns inte så.. men blir ändå svårt att inte vara nyfiken så.. vi får
väl se haha (: nu ska jag i alla fall börja med maten så den står
klar innan mamma och pappa kommer hem, hoppas ni andra haft
en mysig påsk! ;*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0