EN TYPISKT "ELLA SITUATION"

... great news! körningen gick skit bra, absolut över förväntan! blev till
och med chockad av mig själv ;s körde så lugnt och kolla speglarna
nästan varje sekund så efter dem första 5 minuterna tänkte jag;
ella vad fan håller du på med? detta är inte du liksom? men på ett bra
sätt då, haha kör liksom aldrig så lugnt med pappa så.. antingen var
det bilen som var annorlunda eller så.. var jag bara bra? haha, dock
gjorde jag det största misstaget man kan göra med sin körlärare ;o
jag förolämpade honom! och det var verkligen inte medvetet, tvärtom!


han berätta att han fyllde år på fredag och då tänkte jag att jag skulle
vara lite små snäll och "fjäsk/flörta" lite haha, så jag fråga om jag fick
gissa hans ålder och självklart minska antalet år än vad jag egentligen
trodde så han skulle bli "smickrad" men som ni redan kan misstänka
gick det på andra hållet! jag ville inte minska överdrivet mycket för då
skulle han liksom fatta att jag ljög så jag tyckte han såg ut som 35-36,
däför sa jag 32 och han började skratta direkt ;s jag trodde ju att jag
hade lyckats och fråga lite skämtsamt; jag antar att det var något år
äldre ändå? och han bara; jag vet inte hur jag ska ta detta men nej, jag
är 27 och ska fylla 28 ;s doh! simpson moment! jaja vad ska man säga,
hej då körkoret! klara körningen men fuckar ändå allt med min käft ):
så typiskt ella -.-






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0