PANIK, ÅNGEST OCH STRESS ;O

åhhh jag vill verkligen inte! sitter här med världens sämsta känsla, typ
panik, ångest och nervositet, allt på samma gång! känns för jävligt ):
har ju min, förhoppningsvis "sista körning" med Tobias imorrn vilket
betyder att han ska se ifall jag är redo för uppkörningen, vilket jag inte
tror att jag är ): med pappa känns det skit bra, känns som att jag redan
har körkort för jag kör ju nästan hela tiden men det är en helt annan
sak att köra med pappa och med körskolan, dom är mycket hårdare
och dömmer en på ett helt annat sätt :/ och att min senaste körlektion
var i februari förra året känns ännu sämre ): har verkligen panik rent
ut sagt! känns verkligen som jag kommer fucka up allt imorrn och bara
stressa igenom hela körningen för att jag är så himla nervös ): och det
är fan inte värt att betala 660:- för. hatar mig själv ): så himla nervös
och osäker ): önskar jag kunde vara med som amir.. ringde han för lite
"råd" och han bara; äh tänk inte så mycket, kör du bra så är du bra,
kör du dåligt får du bara träna mer, så enkelt är det! haha han är så söt..
saknar han ): men eftersom jag alltid ber folk att se saker på ett positivt
sätt får jag väl försöka göra det själv! ska försöka tänka som amir
och kanske eventuellt småflörta lite? om det verkligen skulle krisa sig
liksom.. kan väl nt skda precis (a) mitt sätt att vända det till något
positivt helt enkelt (;



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0