WORK HARD!

här kommer ett väldigt oväntat inlägg från en väldigt upptagen ella! första lediga heldagen
på länge och fyfan vad jag har njutit! gjort absolut ingenting förutom att ta det lugnt, men
så det ska vara när man är ledig (; imorrn blir det dock lite ärende, nu har jag ju hunnit vila
ut så imorrn blir det både träning, trafikskolan och stan (; helt galet hur mycket jobb det har
varit senaste månaden.. men kommer absolut vara värt det, om jag räknat rätt på det och
får tillbaks skattepengarna denna månaden får jag ut närmare 23 (; riktigt nice! synd bara
att man knappt kommer ha något liv i sommar att slösa pengarna på, haha men det kan
nog jag och tjejerna fixa på semestern (;

just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tolv så biljetterna till the cabin in
the woods släpps på sfs hemsida haha, även om jag inte tror att dem släppt exakt
00.01 men det står att dem släpps på onsdag i alla fall och jag är ju ändå vaken så
lika bra att kolla (; ska blir riktigt nice även om jag kommer få stressa som fan ;o
kommer hem vid sju på lördagen och sen ska man hinna äta, dusha och fixa sig lite
snabbt innan man blir hämtad.. ska ändå vara i malmö så tar ju lite tid att ta sig dit..
men som sagt, en liten uppdatering från mig i alla fall, så får vi se när jag har tid
över till nästa inlägg (;




ooh yes! my new look! visst är den snygg (; jag menar, väst, slips och skjorta?
vad kan gå fel? förutom allt.. -.- säger bara en sak till min chef, uppdatera snälla!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0